Bokusutmaningen nästa...

Jaha, det går bra med Läsutmaningarna än så länge. Nobelpristagaren är klar och Klassiska Kvinnor är klar den här första omgången.

Så har vi ju Bibeln. Går sakta men säkert framåt. Har snart läst hela Första Moseboken. Har ju dessutom hela året på mig att läsa den!

Den fjärde och sista utmaningen är då BokusToppen. Den tar jag tag i ordentligt nu! Har ju endast läst 2 av 10 böcker så det här blir tufft! Men jag skall göra så gott jag kan! Läser just nu Vi, de drunknade och Innan jag dör.

Skönlitteratur - pocketböcker Januari 2009

  1.  Låt den rätte komma in av Ajvide Lindqvist, John 

  2.  Tusen strålande solar av Hosseini, Khaled 

  3.  Tröstaren av Wahlberg, Karin 

  4.  Vi, de drunknade av Jensen, Carsten 

  5.  Luftslottet som sprängdes av Larsson, Stieg 

  6.  Flyga drake av Hosseini, Khaled 

  7.  Livstid av Marklund, Liza 

  8.  Innan jag dör av Downham, Jenny 

  9.  Innan döden kom av George, Elizabeth 

  10.  Nästan död man av Edwardson, Åke


Hur går det för Dig med alla läsutmaningar Du antagit?


Kommentarer
Postat av: boksnoken

Klar med Doris Lessing i Nobelpristagarutmaningen, skrev om boken igår!

2009-01-30 @ 19:29:49
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Therese

Skall genast kika in!

2009-02-01 @ 12:06:21
Postat av: Frida

Nu är även jag klar med nobelpristagaren!

2009-02-03 @ 17:17:14
URL: http://bokbloggen.fjii.se
Postat av: Eva

Äsch... det går lite segt för mig! Jag har såååå många böcker att läsa och så lite tid!!! ;)

2009-02-05 @ 10:08:35
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0