BokusToppen rapport

Jaaa, hur har ni det med BokusToppen? Jag har ju i allafall kunnat stryka 2 st böcker från Januaris lista nu. Men visst är det många kvar att läsa! Något positivt är ju iofs att jag har de allra flesta av nedanstående i bokhyllan!

Skönlitteratur - pocketböcker Januari 2009

  1.  Låt den rätte komma in av Ajvide Lindqvist, John 

  2.  Tusen strålande solar av Hosseini, Khaled 

  3.  Tröstaren av Wahlberg, Karin 

  4.  Vi, de drunknade av Jensen, Carsten 

  5.  Luftslottet som sprängdes av Larsson, Stieg 

  6.  Flyga drake av Hosseini, Khaled 

  7.  Livstid av Marklund, Liza 

  8.  Innan jag dör av Downham, Jenny 

  9.  Innan döden kom av George, Elizabeth 

  10.  Nästan död man av Edwardson, Åke

 Skönlitteratur - pocketböcker Februari 2009

  1.  Låt den rätte komma in av Ajvide Lindqvist, John 
  2. Snömannen av Nesbø, Jo
  3. Innan jag dör av Jenny Downham
  4. Vi, de drunknade av Carsten Jensen
  5. I djävulens sällskap av Peter Robinson
  6. Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
  7. Den jag ville ha av Sheila O´Flanagan
  8. Tröstaren av Karin Wahlberg
  9. Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson
  10. Innan döden kom av Elizabeth George

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0