Böcker A-Ö tillbaka!

j

Ja, äntligen är Malin tillbaka och den här gången är det bokstaven J som gäller!

Författare: Ida Jessen. Det var den första jag kom att tänka på. Endast läst en bok av henne ännu. Om den kan du läsa här. Jag har hennes ABC också stående i bokhyllan.

Bok: Jonas Gardells bok Jenny kan väl plats här. Vet att jag ofta tjatar om hans böcker om Juha! Men dem är ju bara såååå underbara!

Karaktär: Johanna i böckerna om Saltöborna skriven av Viveca Lärn. En underhållande karaktär som man ibland även retar sig på!

Det här var den trettonde bokstaven enligt Malin så ännu är det många kvar! Jag ser fram emot nästa!

Kommentarer
Postat av: Louise

En komikers uppväxt, Ett ufo gör entre och Jenny är tre böcker som man borde få tjata om hur mycket somhelst och hur länge och ofta somhelst! Min omgivning håller dock inte riktigt med mig men jag kan ändå inte låta bli ;)

2009-02-17 @ 12:08:00
URL: http://bokenartankensbarn.blogspot.com/
Postat av: Therese

Nä, precis. Jag fullständigt älskar de böckerna!

2009-02-17 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0