Böcker A-Ö tillbaka igen

Minns ni Malins utmaninge med Böcker från A till Ö!? Äntligen drar hon igång igen. Som jag har väntat!

ee


Bok på E: En hjärtformad ask skriven av Joe Hill. En fantastisk bok som jag va helt uppslukad av. Men den är otäck så läs den bara när du inte är ensam! =)

Författare på E: Här måste jag nog välja Åke Edwardsson. Det här är en författare som jag VILL läsa. Faktiskt inte läst en enda bok av honom, men har åtminstone en i bokhyllan som jag vet!

Litterär karaktär på E: Den första som jag kom att tänka på var ju förstås Emil i Lönneberga. En härlig grabb med massa bus! Han har man ju verkligen vuxit upp med. Det tittas även mycket på Emil här hemma på DVD för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Läs Edwardsson och gör det i ordning. Den första om Winter, Dans med en ängel är dessutom en av de bästa.

2009-08-12 @ 11:10:20
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com
Postat av: Therese

Det är precis den jag har här hemma i hyllan! Vilken tur jag har!

2009-08-12 @ 18:51:30
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0