Rapport efter bokmässan

Hemma efter en lång och skön helg i Göteborg. Mitt första besök på Bokmässan, men absolut inte mitt sista.
Jag är supernöjd! Var där på lördagen då det säkert var som mest folk. Besökte inga seminarier, men tror att jag hann igenom de flesta intressanta montrarna.

Blev det några bokköp då? Ja, självklart blev det d! Martina Haag, Katerina Janouch och dessutom kunde jag ju inte hålla fingrarna bort från Jens Lapidus Snabba Cash. Känns som att jag snart är den sista bloggaren i världen som inte läst den.

Eftersom jag dessutom värvade min medföljande väninna till Bokcirklar.se fick jag välja en pocketbok. Det fick bli Måns Kallentofts Midvinterblod.

Vilka kändisar sprang vi på?
Martina Haag, Katerina Janouch, Thomas Bodström, Viveka Lärn, Åsa Larsson, Camilla Läckberg, Caroline Graham, Bosse Bildoktorn, Alexandra Zassi. Kanske har jag glömt någon!?

Blev tyvärr ingen bloggträff för min del eftersom jag hade min icke-bloggande väninna med mig! Men som sagt, helgen är ändå fullbordad och jag är supernöjd. Ses igen nästa år BOKMÄSSAN!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite avis är jag allt! Var böckerna billigare inne på bokmässan? Tänkte om de hade typ kampanjpriser.

2008-09-30 @ 11:47:36
URL: http://krabba.blogg.se/bok
Postat av: Therese

Ja, de har ju en hel del köp 3 för 100 eller köp 3 betala för 2 och liknande. Men annars var det nog inga större reapriser vad jag upplevde.

2008-09-30 @ 12:37:51
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Nina

Vad var det du hette på bokcirklar?

2008-10-02 @ 08:54:37
Postat av: Therese

Makaronipuss. Försökte hitta dig Nina men kom inte ihåg vad du hette heller! =)

2008-10-02 @ 18:08:15
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0