Utmanad

Jag har som så många andra blivit utmanad att fylla i den här roliga "8-saker-enkäten". Den som utmanade mig var Malin! Oj, vad vissa frågor var svåra!!

Regler:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

Bonde söker fru
Medium
Andra avenyn
Livet i Fagevik
Ghost Whisperer
Morden i midsommer
Robins
Dr House

8 saker jag gjorde igår:

Adventspyntade
Badade i varmvattenbassäng
Lagade mat
Lekte med sonen
Tittade på TV
Satte upp en grind för trappen hemma
Surfade runt och läste bloggar

8 saker jag ser fram emot:

Julen såklart
Att bli av med de sista gravkilona
Felix 1-årsdag
Sommaren
Mitt Julklappspaket från Bokvännen


8 favoritrestauranger:

Garlic House
Andra våningen
Blekan
MAX Hamburgerestaurang

8 saker på min önskelista:

Böcker
Nytt täcke och kuddar
Ny äggklocka med stektermometer
Kläder
Presentkort på Blomsterlandet



8 personer jag utmanar:
Har ingen vidare koll på vilka som nu gjort den här enkäten. Så alla som är kvar kan väl bli utmanade då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0