Slut på Pocket & Prassel 2,0

Ja, då var den här omgången av Pocket och Prassel slut. Detta var min första omgång och jag fick mersmak. Jag har varit supernöjd med paketen. Har dessutom inte fått mitt tredje och sista så ännu finns det spänning kvar! Tack kära hemliga bokvän för att du skämt bort mig under dessa 3 månader!
 
Nu är det ju dessutom dags att avslöja sig! Hmm, jag kan ju erkänna att jag inte har någon som helst aning om vem du är. Ge mig gärna ledtrådar!

Jag tänker inte avslöja vem jag själv har skickat till riktigt ännu. Vill ge mottagaren en chans att själv fundera ut det!

Nu drar En bok om dagen igång sitt nästa projekt. Den här gången blir det ett engångsbyte i form av en välfylld förfrankerad L-påse från posten. Jag har såklart anmält mig den här gången också. Känns ju roligt att få skämma bort någon riktigt ordentligt nu till jul! Du har till den 20 november på dig att anmäla dig!

Kommentarer
Postat av: Hemliga vännen

Hej, jag hoppas och tror att paketet ska komma idag. Vad kan jag säga om mig själv? Vi har en del saker gemensamt. Jag har en bokblogg, jag har ett barn och vi har liknande projekt på gång. Jag älskade Öster om Eden :-)

2008-11-18 @ 12:51:57
Postat av: Therese

Åh ja, paketet kom idag. Å vilket paket sen! Tack tack och åter tack. Jag är supernöjd! Nu ska jag surfa runt och iika om jag kan lista ut vem du är!? =)

2008-11-18 @ 14:37:52
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Therese

Näää, nu har jag sökt igenom alla renodlade bokbloggar! Skriver du bara om böcker? Hittar ingen blogg som skrivit om Öster om Eden Ge mig mer ledtrådar! =)

2008-11-18 @ 15:53:36
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Hemliga vännen

Jag har skrivit om Öster om Eden på din blogg :-) På min blogg skriver jag en hel del om barnböcker och om Kina.

2008-11-18 @ 17:22:04
Postat av: Therese

Kan det måhända vara så att det är Lyran som är min hemliga vän? =)

2008-11-18 @ 17:28:23
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Lyran

Det är det, ja. Roligt att du tyckt om paketen, jag har försökt variera och ge dig lite sådant du specifikt önskat och lite annat. Och lite till Felix så klart.

2008-11-18 @ 17:33:29
URL: http://lyrannobel.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag är verkligen supernöjd med alla tre paketen. Det var ju synd att jag hade Den blå färgen, men annars har du prickat in massor med bra saker ju. Therese Skårup böckerna blev jag förstås extra glad över eftersom de inte finns i handeln längre. Jo Nesbö skall jag läsa snarast! Ska du va med i julbytet?

2008-11-18 @ 17:52:37
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: Lyran

Jag har inte riktigt bestämt mig än, det är lite mycket nu i december... Jag har börjat arbeta efter att ha varit mammaledig i två år och nu börjar det bli mycket att göra. Fast jag jobbar bara 50% så jag ska väl inte klaga.

2008-11-18 @ 18:11:01
URL: http://lyrannobel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0