Sommarläsning

Nu närmar sig sommaren med stormsteg! Här nere i Sydsverige kan man nästan säga att den redan har infunnit sig!

Så, vad är dina planer för sommaren?
Vilka böcker ligger i din Att-Läsa-Hög?

För mig brukar sommaren betyda lättläst litteratur, gärna i pocketformat! Har blivit en hel del chick lit under somrarna så vi får väl se.. Har i allafall tänkt att ägna sommaren åt Stieg Larssons andra och trdje bok. Kanske testa Jens Lapidus... Sen blir det säkerligen en å annan Marian Keyes eller liknande också!

Vill nu önska alla bloggare där ute en riktigt riktigt


Kommentarer
Postat av: Linda

I sommar ska jag satsa på lite litteratur ifrån realismen, blandat med lite nyare litteratur.
Just nu läser jag Émile Zolas bok Thérèse Raquin.

2008-05-21 @ 15:51:36
URL: http://krabba.blogg.se/bok
Postat av: Malin

Som nybliven koloniägare hade jag tänkt mig (såvida det inte regnar som förra året) att tillbringa sommaren på gräsmattan tillsammans med Gabaldons serie om Jamie och Claire. Har ännu inte läst Snö och aska, och vill gärna fräscha upp minnet innan jag börjar på den.

2008-05-22 @ 11:53:21
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0