Bokbyte

Någon som är sugen på ett bokbyte? Blivit lite inspirerad av Bokhororna och deras bokbytardagar! Fast det här får bli en form av bookcrossing via post istället! =)

Har en lista på lite böcker jag kan tänka mig att byta med ngn annan.

- Generalsekreteraren av Mark Fredel
- Kyoto och fjärilarna av Lennart Ramberg
- Folket i källaren Audur Jónsdóttirs
- Bipaviljongen av Leena Krohn

Skulle du vilja byta så skicka ett mail till mig på [email protected] och skriv vilken/vilka böcker du vill ha samt vilken/vilka du vill byta mot!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!
Som svar på din kommentar i min blogg: Ta kontakt med folk inne på forumet på BC, gå med i bokringar och bokstrålar. Det skandinaviska forumet är väldigt aktivt.

2008-03-12 @ 22:13:06
URL: http://gealach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0