Ny lästrio



Petra har nu publicerat ännu en lästrio! Den här gången handlar det om överskattade böcker. Det här blir nog lätt...

1. Bitterfittan av Maria Sveland. Så mycket ros har den här boken fått. Jag köpte den bara därför, men jag blev bara såååå besviken alltså. Var ingen 5-poängare för min del.

2. Även Svinalängorna av Susanna Alakoski köpte jag efter att ha läst väldigt mycket gott om den. Visst, den var bra, men jag trodde den skulle vara ännu bättre. Ännu en besvikelse.  Kommer inte läsa den igen. Nu har jag till och med gett bort den!

3. Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson fick ju också väldigt mycket uppmärksamhet när den kom. Men jag kände inte att det var något utöver det vanliga.

Observera att ingen av ovanstående böcker är dåliga på något sätt. Det är bara så att jag blivit väldigt besviken. Trots att de skall vara självklara 5-poängare och det har ingen av dem varit!

Kommentarer
Postat av: Inga-Lina

Haha, Svinalängorna finns med på min lista också. PS Jo, jag ska till Bokmässan. Det vore ju verkligen kul med en bloggträff, men hur fixar man det rent praktiskt?

2008-07-31 @ 12:31:24
URL: http://inga-lina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0