Ny bokstav i A-Ö


Nu var det dags igen. Malin kommer den här veckan med bokstaven S.

Författare får naturligtvis bli Margit Sandemo. Hon som alltså skrivit Sagan om
Isfolket bla. Har ju talat gott om henne flera gånger nu. Har fortfarande inte fått min
 samling komplett, men jag jobbar på det! Jag säger som jag brukar, Har du inte
provat Sandemo så gör det nu!

Boken blev en riktig funderare... Men efter en stund kom jag på vad jag måste välja! Sagan om ringen-böckerna såklart! Läste ju dem för ett tag sedan och har även skrivit om dem här på bloggen. Trodde aldrig att jag skulle ta mig igenom dessa tungviktare, men herregud så bra dem var!! Missa inte!!!

Som vanligt är det svårt att fundera ut en karaktär.. Får återkomma ifall jag kommer på någon!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag är också ett stort Sandemo-fan. Korkat nog sålde jag mina kompletta uppsättningar av Häxmästaren och Ljusets rike för ett par år sedan, trodde inte att jag skulle läsa om dem, men sedan ångrade jag mig och började skaffa dem igen, nu har jag allt utom några delar av LR...

2008-07-24 @ 16:25:40
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Marika

Margit Sandemo blev min S-författare också. :)

2008-08-02 @ 22:23:58
URL: http://www.enjoydiary.net/marika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0