Bokrea 2008

Ni har väl inte missat att det börjar dra ihop sig till årets stora Bokrea!? Den 26 februari öppnas portarna och tidigast den 16 februari kommer alla kataloger att släppas.

Internetbokhandeln kan man redan förhandsbeställa sina reaböcker. Tittade igenom sortimentet, men där var inget som direkt lockade mig. Snabba Cash av Jens Lapidius möjligtvis. Nåja, brukar inte bli att jag handlar så mycket reaböcker från bokhandlarna när det är rea. Tycker det är sååå mysigt att gå omkring i affärerna och bläddra och läsa... Framför allt har jag handlat mycket på ICA Maxi bokrea. De brukar ha bra utbud och bra priser.
Brukar lusläsa alla kataloger.. Längtar verkligen!!!

Handlar du mycket på bokrean? Vart handlar du mest?

Kommentarer
Postat av: Amoroso

Jag längtar också något otroligt! Snart, snart är det dags :-) Jag lusläser också precis varje katalog som kommer ut. Sedan blir det nätbutiker, främst Adlibris.

2008-02-04 @ 17:09:01
URL: http://amoroso-mildasanger.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hej, jag brukar göra en beställning på en internetbokhandel på sådant som jag verkligen vill ha. Därefter brukar jag inte gå särskilt mycket i bokaffärena (Blir hysterisk av hysterin...) utan vänta tills halva-rea-priset kommer...

2008-02-15 @ 10:03:14
URL: http://bokbloggen.bloggagratis.se
Postat av: Michael R.

Jag går varje år till rean och köper någon bok som INTE är på rea.

2008-02-25 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0