Dags för T



Då kör vi igång med ännu en ny bokstav i Malins utmaning. Det går med ett rasande tempo nu tycker jag! Den här gången är det bokstaven T.

Bok på T - Tusen strålande solar av Khaled Hosseini såklart. Den bästa boken jag läst på mycket mycket länge. Vad jag skrev om den kan du se här.

Författare på T - Här får jag lov att säga Tolkien. Det enda jag läst är Sagan om Ringen än så länge, men jag är absolut inte främmande för att testa annat av denna författare. Blev ju som sagt glatt äverraskad av Ringen-böckerna.

Karaktär på T - Therese i Hanne Vibeke Holst böcker om Therese Skårup. Har bara läst den första delen, Thereses tillstånd ännu, men letar febrilat efter de följande två i pocket. Kanske ett tips för min kommande Pocket och Prasselvän!?

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle J

Jag har läst Flyga Drake, men hörde att Tusen strålande solar inte var lika bra, vilket gjorde att jag aldrig läste den. Men nu när du skriver så positivt om den så får jag nog läsa den ändå.=)

2008-08-16 @ 16:52:39
URL: http://mademoisellej.wordpress.com
Postat av: Ramona Fransson

Hej Theresa



Läste du någon av mina deckare? Dyrbar kärlek, Iskall hämnd och Mord i Skärhamn? Och om du gjorde det, vad tyckte du? Skriv gärna in på gästboken på förlagets hemsida. Oavsett vad du tyckte. www.anomar-forlag.se

Ha de gott

Ramona Fransson

2008-08-17 @ 16:29:43
URL: http://www.anomar-forlag.se
Postat av: Therese

Mademoiselle



Absolut måste du läsa den! Helt klart! Första boken någonsin som jag gråtit till!

2008-08-18 @ 21:04:30
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0