Camilla Läckberg

En av mina absoluta favvodeckarförfattare är Camilla Läckberg. Just nu pågår SVT:s filminspelning av hennes två första böcker Isprinsessan och Predikanten. Jag är väldigt spänd och förväntansfull på resultatet! Huvudrollerna, Patrik och Erika, spelas av Niklas Hjulström och Elisabet Carlsson. Båda två är duktiga skådisar enligt mig.

Om det är någon som inte hittat till Camilla Läckbergs, eller ska vi säga Deckarmammas, egna blogg så kika in här! Där kan man även läsa de första sidorna i hennes nya deckare Tyskungen som kommer ut i april.

Av Läckbergs böcker har jag hitills bara läst Isprinsessan och Predikanten. Har dock både Stenhuggaren och Olycksfågeln stående olästa i hyllan. Får skynda mig att läsa de nu innan Tyskungen kommer ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0