Pocket eller inbundet

Jaaa, vad föredrar du? Pocket eller inbundet?

Jag föredrar inbundet måste jag säga. De håller bättre och ser snyggare ut i bokhyllan. Jag är beredd att lägga några kronor extra för att få inbundet. Jag har dock flera pocket i bokhyllan. Jag har nämligen ett tvångsbeteende som gör att jag måste ha alla böcker av samma författare i samma bindning. Dumt va? Tex alla mina Marian Keyes har jag i pocket och kan inte tänka mig att köpa de inbundna. =) Dessutom tycker jag att chick lits SKA läsas i pocket!

Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: bokidioten

Jag röstar för pocket!
(1) det är ju samma innehåll men olika pris...
(2) det tar mindre plats så man får plats med mer i bokhyllan
(3) väger mindre, mycket praktiskt vid resor och flyttar
(4) man kan lättare läsa dem i badet

Som du märker är jag en övertygad pocket-fan...

2007-01-22 @ 21:54:46
Postat av: Pi

Jag röstar på pocket. Jag somnar ofta på mina böcker och då är pocket mycket bekvämare. Dessutom gillar jag inte skyddsomslag. Priset är en annan fördel. Eftersom pocketböcker är så billiga så kan man chansa och köpa böcker som man bara är lite nyfiken på.

2007-01-31 @ 21:57:51
URL: http://gemen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0