Jonas Gardell


Visa

På Bokus har de varje vecka en "Veckans bok" som de säljer ut till extra bra pris. Den här veckan är det Jonas Gardells Ett ufo gör entré som man kan köpa inbunden för endast 25:-. Måste erkänna att jag blir lite sugen. Har inte läst något av Gardell tidigare, men har hört att han ska vara en bra författare. Denna bok ingår ju dock i en serie som börjar med boken En komikers uppväxt. Vill ju läsa den först i så fall. Får se om jag kan hålla fingarrna borta från Bokus.... 

www.bokus.com
 

Kommentarer
Postat av: Hans Persson

Jag håller på att lyssna mig igenom den här nu utan att tidigare ha läst den första. Jag har inte märkt av några problem av att inte ha läst den första delen. Bra är den, däremot.

2007-04-04 @ 18:45:16
URL: http://pinkunicornblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0