Beställning Bokia

Ikväll har jag skickat in min förhandsbeställning till Bokia. Eftersom jag har ett presentkort på sammanlagt 900 kr där så blev det en hel del godbitar! Totalt 13 böcker minsann!


  1. Mobergs Invadrarna, Utvandrarna, Nybyggarna och Sista brevet till Sverige. Har ju gett mig fanken på att försöka läsa lite mer klassiker i år.
  2. Tom Egelands Cirkelns ände. Har sagts vara Norges svar på Dan Brown. Vi får väl se!?
  3. Harry Potter och de vises sten. Sugen på att prova denna omtalade serie. Detta är första boken.
  4. Mamma sa att jag var sjuk. En självbiografi som många talat gott om.
  5. Arne Dahls Misterioso och Ont blod. De två första deckarna i serien om A-gruppen.
  6. Tärningsspelaren. Har ju nästan blivit en klassiker. Kom redan 1971.
  7. Gobelängen. Länge varit nyfiken på den här boken.
  8. Låt den rätte komma in. Svensk skräck... Kan det va något?
  9. Vindens skugga. Den har fått mycket uppmärksamhet. Verkar vara spännande.
  10. Den sista hemligheten. Ännu en mystisk bok.
  11. Indridasons Änglarösten. Nyfiken på den här författaren!

Trots alla dessa bövker finns det en hel del roligt både i ICA:s reklamblad och även på Bokus där jag också har en rabattcheck att använda! Blir nog fler beställningar tror jag! =)


Har du bestämt vad du ska köpa?


Kommentarer
Postat av: Hans Persson

Jag har en början till en lista i alla fall.

Mobergs serie och Potter-serien har jag läst. Tärningsspelaren (fast på engelska) står i olästa-hyllan sedan länge. Låt den rätta komma in är utmärkt. Indriðason har jag en bok av, fast inte just den där. Jag har inte läst den, dock.

2007-02-18 @ 23:47:14
URL: http://pinkunicornblog.blogspot.com/
Postat av: Pi

Tärningsspelaren är underbar. En vampyrhistoria i svensk förort låter helt galet - men den är riktigt, riktigt bra.

2007-02-23 @ 20:19:17
URL: http://gemen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0