Höstens utgivning

Nu har katalogerna över höstens utgivningar börjat släppas på förlagens hemsidor. På Norstedts förlag verkar det komma en hel del spännande under hösten!

Kajsa Ingemarsson kommer med en ny roman, Lyckans hjul, vilken jag absolut skriver upp på min önskelista! Även Patricia Cornwell släpper nytt i augusti. Farozonen heter den och den här gången är det inte Kay Scarpetta som innehar huvudrollen.

Blir mycket spännande läsning i sommar och höst märker jag. I sommar kommer Anna Jansson, Marian Keyes, Arnaldur Indridason och Stieg Larsson också ut med ny läsning.

Underbart!

Kommentarer
Postat av: Johanna/bokidioten

Jag har precis börjat på Keyes nya (på engelska) kul att få återbesöka familjen Walsh! Vad läser du nu?

2007-04-21 @ 20:29:37
URL: http://www.bokidioten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0